Felanmälan

Felanmälan

Hej medlemmar i Stöcke IT!
Här kommer en presentation och information angående er nya internetleverantör.
Det känns personligen väldigt roligt att få chansen att drifta ett byanät som Stöcke IT’s. Som uppvuxen i byn har jag en väldigt nära koppling till nätet och samhället med omnejd. Jag känner ett enormt driv att nyttja mina kunskaper till allra högsta grad för att drifta och utveckla ert nät till sin fullaste potential.
Netero AB kommer att bli er nya internetleverantör och servicepartner. Netero kommer att drifta, hålla i supporten och även sköta service av nätet vid felande fiberkonverter eller fel som uppstår i nätet.
Kontaktuppgifter
Hemsida: https://netero.se | Öppet 24/7
E-Post: support@netero.se | Öppet 24/7
Telefon: 090 – 813 37 | Öppet vardagar 09-16
Skiftet av internetleverantör sker: Måndagen 2021-01-18 mellan klockan: ~19:00 – 00:00
Under skiftet kan era bredbandstjänster sluta fungera. Ni kan behöva starta om er fiberkonverter och/eller router/dator efter att skiftet är slutfört.
Vi kommer att börja skiftet i Stöcke, sedan åka vidare mot Ström och sist Strömbäck.
Vi kommer att skriva ett inlägg här både innan vi börjar skiftet och när skiftet är slutfört. Dagen efter kommer vi finnas redo att hjälpa till/fara ut och åtgärda fel om det behövs.
De medlemmar och fastighetsägare som har bredbandsutrustning i sin fastighet som vi behöver ha tillgång till kommer att bli kontaktade under veckan.
Om ni har några som helst funderingar, tveka inte att skriva en kommentar/skicka ett DM/maila på emil@netero.se